O ETAPA NOUA

GRADINITA, SCOALA 6-9 ANI, 9-12 ANI, BEFORE/ AFTER SCHOOL, CURSURI COMPREHENSIVE

Explore 100 Plus reprezinta un centru educațional, un laborator al cercetarii: este locul unde elevii dobândesc și aplică în mod eficient cunoștințele, atitudinile și abilitățile necesare pentru a-și dezvolta studiile, cariera si viața adultă; și este locul unde profesorii cerceteaza și experimentează cele mai bune metode și procedee pentru o învațare deplină, armonioasș.

Centrul gazduiește gradinița inspirată din abordarea Reggio Emilia, cu grupe mixte de exploratori de 2-3 ani si 3-6 ani.

Centrul propune și un altfel de școală, oferind cursuri pentru categoria de vârstă 6-9 ani si 9-12 ani. Aceste cursuri comprehensive acoperă multiple domenii de interes/ discipline, de la matematică, fizică, istorie, pâna la un nou tip de școală (Școala nomadă); sau chiar un curs menit să dezvaluie copiilor noțiunea de “cetățean al lumii” (Citizens of the world). Gramatica limbii române se descoperă prin teatru, matematica și fizica se învață prin experimențe si educație financiară, istoria va aduce în prim plan emoțiile și strategiile militare, iar geografia va oferi perspectiva ecologică și cea nutrițională. Și nu ne oprim aici!

Tot în cadrul Centrului regăsim și clasa de before si after school.

FORMULA PEDAGOGICĂ EXPLORE 100 PLUS

Formula pedagogică propusă de Explore 100 propune și susține oferte de învățare în rezonanță deplină cu experiențele de învățare din mediul real. Concordanța cu programele școlare la nivel de obiective ale programelor de studiu, conținuturi valorificate, face din mediul educativ Explore 100 Plus o resursă complementară și nu alternativă care ar putea supraaglomera, în solicitari, pe copii.

Propunatorii experințelor de învățare sunt concentrați pe a crea, în continuare, o comunitate autentică de învățare. În acest sens, programa cursurilor Explore 100 Plus deschide oportunitați de cercetare și interogații problematizante pentru a identifica soluții de perfecționare continua și construcția unui nou tip de cunoaștere, la nivel comunitar, care integrează ceea ce știm despre modalitatea în care se realizeaza învațarea la elevii de astăzi, anticipând modalitatea în care o vor face elevii de mâine.