Oportunitati de invatare



Organizarea spatiului de lucru, reprezentarea a ceea ce observ, coordonarea mana – ochi si exersarea muschilor mainii.

“De ce ma dau batut? ” – nu inteleg ce mi se cere, nu reusesc sa tin pasul cu ceilalti, nu imi iese pur si simplu, ma plictisesc, vreau sa termin repede sa fac altceva, e presiunea prea mare ca eu sa reusesc, nu vreau sa gresesc 

Fiecare situatie este o oportunitate de invatare. Uneori, avem tendinta de a abandona fara a oferi o justificare, ne frustram, plangem, tipam. Daca am depasim acest prim nivel, prin intrebari de reflectie – ce simt acum, ce nevoie am, ce disconfort real am – si ne-am cauta strategiile potrivite situatiei date\motivului real (ce pot face in aceasta situatie), am reusi sa ne detasam, sa gasim solutii mai usor, nu ne-am mai consuma.

Adulti sau copii, cu totii avem momentele noastre de abandon, de teama de esec. Ce e grozav la gradi este faptul ca avem tot timpul din lume pentru astfel de situatii, ne avem unii pe altii, ne ghidam unii pe altii, ne ascultam. Cat putem, desigur. Cand nu mai putem, o dam pe joc si voie buna